Is het assortiment van het magazijn hetzelfde als degene van de web shop OTIVA?
Neen, het assortiment van het magazijn OTIVA is groter dan degene van de web shop OTIVA. U vindt bij voorbeeld alle bouwmarkt terug voor het leggen van sommige producten zoals de terrassen, tuinhekken, enz… alsook verschillende producten voor de bescherming van hout in alle mogelijke kleuren, lazure, houtolie van de merk Jotun, Galtane,…

Hoe moet je reserveren of een artikel bestellen?
•    Online: reserveer uw artikelen 24 uren op 24, 7 dagen op 7 op www.otiva.be
•    Per mail op info@otiva.be
•    In onze winkel OTIVA bij één van onze medewerkers van mandag tot vrijdag (van 9h30 tot 17h)

Hoe kun je snel online reserveren?
Surf op de verschillende assortimenten om uw artikelen te kiezen.
Je kunt een artikel op verschillende manieren opzoeken:
Breng de beschrijving van het artikel in. Als je niet zeker bent van de spelling van een woord, kun je een deel van het woord vervangen door het teken *. Je kunt een zoekopdracht starten met meerdere woorden in te brengen. In het resultaat van uw onderzoek, zult je alle artikelen terugvinden die deze woorden bevatten.
Specifieert dan de gewenste hoeveelheid met het teken + en click op Toevoegen om het artikel in uw kar te plaatsen.
 Je kunt ook de hoeveelheid van een artikel veranderen of het uit uw kar verwijderen.
Click op DE KAR in de hoek boven rechts:
Om een artikel te verwijderen, click op de prullenbak naast het artikel.
Om de hoeveelheid te veranderen, click op de benaming van het artikel en click daarna op de tekens + of –
Je wil weten of een artikel in stock is? stuur ons uw vraag per mail of telefonisch naar de klantendienst OTIVA 02 759 46 07, van maandag tot vrijdag (van 9h30 tot 17h).
Als het artikel niet in stock is, geven wij u een datum voor een mogelijkheid voor ophalen of  levering.


Hoe en waar kan ik mijn artikelen betalen?
In geval van ophalen in het magazijn
Als je uw pak in ons magazijn komt ophalen, betaal je aan de kassa tijdens uw boodschappen. Je kunt ook artikelen aan uw reservatie bijvoegen en je betaald dan alles in één keer.
Uw aankoop is dus definitief alleen maar als je uw pak aan de kassa van de winkel betaald. Visa, Mastercard, Eurocard, Ecochèques, Bancontact, Maestro, Contant.


In geval van levering thuis
 Als je uw pak thuis laat leveren, betaal je uw artikelen:
•    met een overschrijving : op onze bankrekening ING IBAN BE88 3100 2512 8241 – Bic : BB RU BE BB met vermelding van de klantennummer. De overschrijving moet minstens gebeuren 8 werkdagen voor de leveringsdatum. Telt 4 dagen voor de behandeling van de overschrijving door de bank. Uw bestelling wordt behandeld op het moment van ontvangst van de betaling. Houdt dus rekening met deze termijn zodat we de leveringsdatum kunnen respecteren.
•    In ons magazijn: je kunt contant betalen, met de kaart Bancontact/Mister Cash, Maestro, Visa, Eurocard.
Onmiddellijk online:
•    Met creditkaart: je kunt kiezen tussen Bancontact, MasterCard of VISA. Deze transacties gebeuren in een zeer veilige omgeving. Uw computer wordt naar de Payment Provider Ogone gericht met de beveiligde verbinding SSL. Uw gegevens worden dus gecodeerd verstuurd. Je herkend deze beveiligde verbinding dankzij een slot beneden uw scherm. Zodra Ogone uw betaling ontvangen heeft, zijn we verwittigd en behandelen we uw bestelling.
Uw pak wordt geleverd na ontvangst van uw betaling.
Voor een levering thuis, betaald u transport kosten. Zie hier onze transport voorwaarden.

Hoe kan ik weten of mijn reservatie wel verzonden is?
Zodra uw reservatie verzonden is, krijg je een bevestiging per e-mail met de datum wanneer uw pak beschikbaar zal zijn in ons magazijn of bij u thuis geleverd.

Kan ik een artikel bekijken voor het te reserveren?
Ja, je kunt in onze winkel komen OTIVA Shop in Zaventem, Vlaams Brabant, op 5 minuten van Brussel.

Wat betekent de herroepingsrecht?
U hebt recht ons te verwittigen dat je uw aankoop annuleert en het ons binnen de 14 kalenderdagen (gewoon voor de verkoop op afstand - buiten vestiging) na ontvangst terug te sturen. Het artikel is op u kosten terug te turen. Na ontvangst en aanvaarding van uw artikel betalen we uw aankoop terug.
Voor uw herroepingsrecht te valideren, moet je Van Wetter shop informeren, Weiveldlaan, 39 te 1930 Zaventem, tél. 02/759 46 07, info@otiva.be van uw beslissing uw aankoop te annuleren door een verklaring niet dubbelzinnig (per brief of e-mail, bv.).
Het termijn van 14 kalenderdagen geeft u de mogelijkheid het gekochte artikel te bekijken en te inspecteren zoals in onze winkel. Gedurende die periode, hoef je het gekochte artikel te behandelen met de nodige zorg. Je moogt alleen het artikel uitpakken als het nodig is voor uw inspectie recht. Het gekochte artikel mag alleen teruggestuurd worden in zijn initiële staat.
Als het artikel niet meer verkoopbaar is en als je niet alleen een simpel inspectie gedaan hebt (gebruik, enz.…) zal dat artikel integraal gefactureerd zijn (vooral voor de artikelen waarvoor hygiëne belangrijk is evenals de individuele beschermingsmiddelen).
Bovendien is de herroepingsrecht niet van toepassing voor de volgende artikelen:
•    Retourzendingen van goederen worden niet geaccepteerd voor verkoop in de winkel, ongeacht of deze later worden geleverd of niet;
•    Artikelen gemonteerd, gebruikt, vervuild, beschadigd en onvolledig;
•    Artikelen waarvan de verpakking geopend is (gedeeltelijk of helemaal) zodat ze niet meer als nieuw kunnen verkocht worden;
•    Artikelen die natuurlijk persoonlijk zijn;
•    Artikelen die je blijkbaar niet kunt terugsturen.

Mag ik een reservatie of een bestelling annuleren?
Als je een reservatie wenst te annuleren of nog een bestelling reeds betaald online, gelieve onze klantendienst te contacteren op 02 759 46 07.

Prijs?
Al onze prijzen zijn berekend BTW inbegrepen 21%, vertrek uit ons magazijn.

Ter informatie:

Marktsituatie: “BELANGRIJK”
De vraag naar grondstof overstijgt momenteel alle verwachtingen, waardoor de beschikbaarheid erg slecht is. Prijswijzigingen en leveringstermijn zijn voorbehouden, dit i.v.m. de sterk wisselende levertijden en prijzen.

Bedankt voor uw begrip.

De instructie wordt alleen ter informatie gegeven. Raadpleeg altijd de instructies van de betrokken leverancier. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor een verkeerde interpretatie, onjuiste installatie of een fout bij de uitvoering van de installatie.